Helping The others Realize The Advantages Of کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

کارشناسی خودرو در محل به صورت تضمینی، کارشناسی رنگ و کارشناسی فنی انواع خودروهای ایرانی و خارجی با ارائه گزارش کارشناسی معتبر

با عکاسی از یک سری از زوایای خاص و رعایت فاصله‌ای دقیق از ماشین نیز می‌توان این کار را انجام داد.

کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو نصب شیشه دودی خودرو صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو ریمپ به زودی

تیم کارشناسی کارنامه از افراد خبره و باتجربه تشکیل شده است. کارشناسان کارنامه براساس تخصصی که در برندهای خودرویی دارند، به سرویس‌های کارشناسی اعزام می‌شوند.

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( کارشناسی سیار خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

بعد از مراجعه یک گزارش کلی از وضعیت خودرو ( مکانیکی و کارشناس سیار ماشین الکتریکی ) به شما می دهد.

گاهی این دستکاری ها به قدری دقیق و متبهرانه انجام می شوند که فقط افراد متخصص در

با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و دانش فنی بالا، در هنگام خرید خودرو ظرف مدت ۳۰ دقیقه به محل شما کارشناس را اعزام کرده تا در سریع ترین زمان، از دقیق ترین کارشناسی خودرو بهره مند گشته و در انتها برگه گزارش و ضمانت نامه دریافت نمایید.

تهران به علت جمعیت بالا و در نتیجه متقاضیان زیاد برای کارشناسی دارای مراکز متعددی در اقساء نقاط خود می باشد. با این وجود مهم است که خودرو خود را به مراکز معتبر و متخصص ببریم.

یکی دیگر از ابزار های مهم در کارشناسی سیار خودرو ضخامت سنج رنگ خودرو میباشد.

بعد از اتمام فرآیند کارشناسی، گزارش کامل کارشناسی به‌صورت آنلاین برای تیم کنترل کیفیت کارنامه ارسال می‌شود. تیم کنترل کیفیت کارنامه، گزارش را بررسی می‌کند و با اطلاعات وسیله‌نقلیه (مدل، سال ساخت و.

یکی از علائم مهم در تشخیص قطعات جدا شدنی مانند دربها، کاپوت و صندوق باز شدن پیچ اتصال این قطعات به بدنه خودرو می‌باشد.

کارشناس خودرو کارشناسی سیار خودرو تهران پارس :همان‌طور که گفته شد، دسته موتور‌ها برای تحمل تکان‌ها‌، ضربات ناشی از وزن و کارکرد موتور طراحی ساخته می‌شوند.

Report this wiki page